مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

برای شناخت محصولات گیاهی ارگانیک و کاملاً خالص و طبیعی، شما را به مطالعه ی این مقاله از شرکت سلامت محور پایتخت دعوت می کنیم. ما اینجاییم تا سلامت را به شما هدیه کنیم.

ارگانیک به چه معناست؟

اصطلاح “ارگانیک” به معنای مربوط به یا مشتق شده از طبیعت و عناصر زنده است. در زمینه غذا، محصولات گیاهی ارگانیک به محصولاتی اشاره دارند که در فرآیند رشد و تولید آن‌ها از هیچ نوع سم و کود شیمیایی استفاده نشده است. محصولات ارگانیک به تعداد زیادی فواید برای سلامتی انسان‌ها و محیط زیست دارند، زیرا آنها حاوی مواد مغذی بالا و کمترین مقدار مواد ناخواسته و سمی هستند. این مفهوم از ارگانیک در حال حاضر در بسیاری از صنایع مانند کشاورزی، مراقبت از پوست، محصولات بهداشتی و غیره نیز به کار می‌رود.

شناخت محصولات گیاهی ارگانیک دارویی

محصولات گیاهی ارگانیک و دارویی به محصولاتی اشاره دارد که به طور طبیعی و بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی صنعتی تولید می‌شوند. این محصولات از طریق فرآیندهای بیولوژیک و متداول در کشاورزی ارگانیک به دست می‌آیند. این نوع محصولات از خواص درمانی بسیاری برخوردار هستند و می‌توانند بهبودی در مشکلات سلامتی افراد ایجاد کنند. با توجه به کمبود مواد شیمیایی و سموم در این محصولات، آنها برای سلامتی بدن و محیط زیست بسیار مفید هستند. از جمله محصولات ارگانیک دارویی می‌توان به گیاهان دارویی، عرقیجات، روغن‌های طبیعی و عسل اشاره کرد.

محصولات گیاهی ارگانیک

محصولات گیاهی ارگانیک

گیاهان دارویی ارگانیک چگونه تولید می شوند؟

گیاهان دارویی ارگانیک به صورتی تولید می شوند که در آن از هرگونه مواد شیمیایی و سموم شیمیایی استفاده نمی شود. این نوع کشت، بر اساس استفاده از روش های سنتی و طبیعی برای محافظت و تقویت خاک و گیاهان استوار است. در این فرآیند، از کودهای طبیعی مانند کود حیوانی و گیاهی استفاده می شود و همچنین از روش های آبیاری موثر و صحیح استفاده می کنند. علاوه بر این، در کشت گیاهان دارویی ارگانیک از روش های مکانیکی برای مبارزه با آفات و بیماری ها استفاده می شود، به جای استفاده از سموم شیمیایی. این روش ها نه تنها باعث حفظ تنوع زیستی و حفاظت از محیط زیست می شوند، بلکه کیفیت و خواص درمانی گیاهان دارویی را نیز افزایش می دهند.

چند نمونه از محصولات گیاهی ارگانیک

محصولات گیاهی ارگانیک شامل گوجه فرنگی، خیار، سیب، پرتقال، نارنگی، بادمجان، سبزیجات مختلف، غلات آردی، حبوبات و تنقلات می‌شود. این محصولات به صورت طبیعی، بدون استفاده از هرگونه کود و سموم شیمیایی تولید می‌شوند و سلامتی انسان و محیط زیست را حفظ می‌کنند. مزیت اصلی محصولات گیاهی ارگانیک این است که طعم و مزه بیشتری دارند و غنی از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی هستند. همچنین، این محصولات معمولاً ماندگاری بیشتر و بدون استفاده از مواد نگهدارنده دارند.

شرکت کشت صنعت گیاهان دارویی سلامت محور پایتخت با سالها تجربه ی تولید فراورده های گیاهان دارویی ارگانیک و طبیعی، آماده ی همکاری در جهت تامین مواد اولیه ی مورد نیاز کارخانجات صنایع دارویی و غذایی و نیز آرایشی و بهداشتی بصورت عمده و دائمی می باشد.

برای آشنایی بیشتر و بهتر و شناخت محصولات گیاهی ارگانیک موجود در شرکت سلامت محور پایتخت شامل انواع عصاره مایع، عصاره پودری، اسانس مایع، اسانس پودری، روغن گیاهی و حیوانی و نیز گیاهنوش ها و عرقیات گیاهی شما را به دیدن برگه ی فروشگاه محصولاتمان دعوت می کنیم.

جهت مشاوره آنلاین و ثبت سفارش خرید می توانید به سمت راست و پایین صفحه مراجعه نموده و سوالات خود را در بخش گفتگوی آنلاین مطرح نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما ارتباط بگیرند. و نیز می توانید در ساعات اداری با استفاده از راه های تماس که در پایین برگه های سایت درج شده اند بصورت مستقیم با واحد مربوطه در تماس باشید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل