مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

خرید عصاره مایع ارگانیک و باکیفیت 100% خالص و طبیعی بصورت فله، جهت مصرف مواد اولیه صنایع دارویی، غذایی، آرایشی و بهداشتی در شرکت سلامت محور پایتخت با شرایط ویژه و استثنایی

پیش از شروع مطلب خرید عصاره مایع بهتر است کمی درباره ی اینکه عصاره چیست و چگونه تولید می شود توضیح دهیم.

عصاره چیست؟

عصاره اصطلاحی است که در علوم و صنایع شیمیایی و دارویی استفاده می‌شود و به معنای اصلی و مرکبی است که از یک ماده گیاهی، حیوانی استخراج می‌شود. عملیات استخراج عصاره معمولاً شامل جداسازی و تمیز کردن ماده مورد نظر است تا ترکیبات فعال آن به صورت خالص و غیرمخلوط بدست آید. عصاره‌ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند صنعت داروسازی، غذایی، عطرسازی و کیفیت بخشی به محصولات آرایشی و بهداشتی.

انواع روش های عصاره گیری از گیاهان دارویی

قبل از تصمیم به خرید عصاره مایع بهتر است کمی هم درباره روش های عصاره گیری از گیاهان دارویی بدانیم. روش های عصاره گیری از گیاهان دارویی یک روش مهم در فرآوری گیاهان دارویی است که به منظور استخراج ترکیبات موثر و درمانی از این گیاهان استفاده می شود. این روش ها می توانند شامل عملیاتی مانند مکش مستقیم، جوشاندن، خمیر کردن و استخراج با حلال های مختلف باشند. با استفاده از این روش ها، ترکیبات فعال موجود در گیاهان دارویی می توانند به صورت آبی، الکلی یا چربی استخراج شده و به عنوان داروها، عصاره ها، روغن های اسانسی و یا عصاره های خشک در صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی استفاده شوند. این روش ها نه تنها به استخراج ترکیبات موثر از گیاهان کمک می کنند، بلکه همچنین به افزایش دسترسی به خواص درمانی گیاهان دارویی و تولید محصولات با کیفیت و موثر در صنایع مختلف کمک می کنند.

خرید عصاره مایع

خرید عصاره مایع

در خرید عصاره مایع باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در ادامه ی این مطلب به این موضوع میرسیم که : در خرید عصاره مایع باید به چند نکته توجه کرد؟ اولاً، باید مطمئن شویم که محصول مورد نظر دارای تاریخ انقضا معتبر است و بهتر است انتخابی کنیم که تا تاریخ مصرف مشخص شده تازه باشد. همچنین، باید نوع و مقدار عصاره را بررسی کنیم و مطمئن شویم که این محصول با نیازهایمان سازگار است. اطلاعات مربوط به محصول را مطالعه کرده و ترکیبات آن را بررسی کنید تا از عدم وجود هرگونه مواد ناسالم یا مضر اطمینان حاصل کنید.

ما در شرکت سلامت محور پایتخت تمامی محصولاتمان را درصورت درخواست مشتری به همراه برگه ی تایید گواهی آزمایشگاه کنترل کیفیت ارائه می نماییم. پس با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت کنید.

در نهایت، باید از یک فروشگاه یا وبسایت قابل اعتماد ( مانند سایت شرکت سلامت محور پایتخت ) برای خرید عصاره مایع استفاده کنیم تا از کیفیت و اصالت محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید عصاره مایع از شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت یک شرکت معتبر و قابل اعتماد است که در زمینه تولید و فروش عصاره مایع فعالیت می‌کند. این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و روش‌های تولید مدرن، عصاره‌های مایع با کیفیت و مفید را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. محصولات این شرکت حاوی مواد مغذی و مفیدی هستند که به بهبود سلامت و آرامش روحی و جسمی کمک می‌کنند. به علاوه، خرید عصاره مایع از شرکت سلامت محور پایتخت، اطمینان از کیفیت و اصالت محصول را به مشتریان می‌دهد.

کارشناسان فروش شرکت سلامت محور پایتخت آماده ی ارائه ی مشاوره آنلاین و تلفنی به شما مشتریان عزیز و صاحبان صنایع مرتبط جهت ثبت سفارش محصولات مورد تقاضا می باشند. شما می توانید از طریق ارتباط با بخش گفتگوی آنلاین در سمت راست پایین صفحات شرکت و یا از طریق راه های تماس که در انتهای صفحات سایت درج گردیده است بصورت تلفنی و مستقیم در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل