مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

تولید و پخش عمده گیاهان دارویی

شرکت سلامت محور پایتخت تولید و پخش کننده طیف وسیعی از انواع محصولات و مواد اولیه شرکت های داروسازی و مواد غذایی از قبیل انواع اسانس های پودری و فله ، عصاره های خوراکی ، موضعی و روغنی ، ریچل های خوراکی ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، انواع پکیج های درمانی و دمنوش های گیاهی.


بنر اسانس و عصاره های پودری شرکت سلامت محور پایتخت

مشاهده ی انواع اسانس ها و عصاره های پودری

انواع اسانس ها و عصاره های پودری خوراکی اعم از اسانس گیاهی آویشن ، اسطوخودوس ، اکالیپتوس ، بادرنجبویه ، باریجه ، بهار نارنج و غیره. تهیه شده از مرغوبترین گیاهان دارویی تولید شده در مزارع سرسبز جای جای کشور عزیزمان ، جهت مصارف کارخانجات تولید مواد غذایی و خوراکی و بهداشتی بعنوان طعم دهنده و معطر کننده ی بسیار قوی با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز کشور در مجموعه شرکت سلامت محور پایتخت تولید و در اختیار آنها قرار داده می شود.


بنر تولید کننده انواع مارمالادهای گیاهی شرکت سلامت محور پایتخت

مشاهده ی انواع ریچل و مارمالادهای گیاهی و درمانی

شرکت سلامت محور پایتخت از جمله معدود تولید کنندگان انواع ریچل و مارمالادهای گیاهی و درمانی در کشور می باشد که با تولید طیف وسیعی از این نوع ، و پخش آن در سطح تمامی فروشگاههای معتبر عرضه ی محصولات گیاهی کاری عظیم را پایه ریزی و اجرا نموده است. این محصولات شامل مارمالاد گیاهی انار با نام تجاری ریچل مینیمم، مارمالاد گیاهی توت سفید با نام تجاری ریچل اورتیکا و مارمالاد گیاهی زرشک کوهی با نام تجاری ریچل شیکوریا و غیره می باشند.

ریچل یا مارمالاد گیاهی چیست؟

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل