مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی متنوع و با خلوص بالا، و عرضه کننده عمده ی روغن های گیاهی در سطح کشور جهت مصارف کارخانجات خوراکی و آرایشی و تولید کنندگان محترم.

تولید کننده روغن های گیاهی

اگر برای تولیدات خود بصورت مداوم نیازمند تهیه ی مواد اولیه ای همچون فرآورده های گیاهی از جمله روغن گیاهی هستید. و اگر به دنبال شرکتی برای تامین این نیاز می باشید، باید به شما بگوییم که این شرکت مفتخر است به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی و مواد اولیه کارخانجات مواد غذایی و آرایشی از جمله انواع روغن ها و عصاره ها و نیز اسانس های مایع و خشک ( پودری ) با درصدهای خلوص بالا و بصورت سفارشی این نیاز شما را تامین نماید.

فرایند تولید انواع روغن گیاهی

این شرکت بعنوان بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی با در اختیار داشتن خط تولید کاملاً مکانیزه و مدرن، با استفاده از روش های متنوع از جمله پرس سرد، اقدام به تولید و روغنکشی از انواع گیاهان دارویی نموده است. این روند بصورت جامع از شروع فرایند تولید، یعنی مرحله ی کاشت این گیاهان در مزارع سرسبز شمال شرق کشور تا فرآوری و بسته بندی تحت نظر کارشناسان مجرب و با آزمایشات کنترل کیفیت پیشرفته و اختصاصی پیگیری می شود.

انواع روغن گیاهی

قبل از اینکه به معرفی بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی کشور بپردازیم بهتر است بدانیم که روغن گیاهی از جمله مواد مغذی و مفید برای سلامتی بدن ماست. این روغن‌ها از گیاهان مختلفی مانند زیتون، آفتابگردان، کنجد، کنار و… به دست می‌آیند. هر یک از این روغن‌ها دارای خواص و مزایای مختلفی برای سلامتی بدن ما هستند. برای مثال، روغن زیتون حاوی اسیدهای چرب ناسازگار با حرارت است و برای سرخ کردن مناسب نیست، اما برای مصرف در سالاد و به عنوان روغن پخت صحیح است. روغن کنجد هم دارای خواصی برای کاهش کلسترول بد بدن است و می‌تواند عملکرد در دستگاه گوارش را بهبود ببخشد. بنابراین، بهتر است در مصرف روزانه خود، از انواع مختلف روغن گیاهی استفاده کنیم تا از خواص مختلف آنها برای سلامتی بدنمان بهره‌مند شویم.

انواع گیاهان دارویی

در ادامه ی مطلب بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی به این موضوع می رسیم که استفاده از گیاهان دارویی یکی از بهترین و مؤثرترین روش‌های درمانی در جهان است که از قدمت‌های بسیار دور برخوردار است. انواع گیاهان دارویی شامل گیاهان خشک، تازه، گل‌ها و ریشه‌ها می‌شود و هر یک از آنها دارای خواص درمانی و بهبودی برای بیماری‌های مختلفی مانند سرماخوردگی، دردهای معده، بیماری‌های قلبی، استرس و اضطراب، التهاب‌های مفصلی و غیره هستند. گیاهان دارویی به عنوان یک منبع طبیعی و ارزان برای درمان بیماری‌ها شناخته شده‌اند و همچنین در تولید بسیاری از داروهای شیمیایی استفاده می‌شوند. از این رو، استفاده از گیاهان دارویی به عنوان یک روش درمانی طبیعی و سالم، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

روش های تولید روغن گیاه

روغن گیاهی به عنوان یک منبع غنی از اسیدهای چرب و ویتامین ها، در تغذیه و سلامتی بسیار مؤثر است. برای تولید روغن گیاهی از روش های مختلفی استفاده می شود. یکی از روش ها، استخراج روغن از دانه ها و میوه های گیاهی است. در این روش، دانه ها یا میوه ها با استفاده از فشار مکانیکی، حرارت یا حلال های شیمیایی از روغن خود جدا می شوند. روش دیگر، استخراج روغن از برگ ها و ساقه های گیاهی است. در این روش، برگ ها و ساقه ها با استفاده از روش های متفاوتی مانند تقطیر، استخراج با حلال یا استخراج با استفاده از ضربه، روغن مورد نظر را تولید می کنند. هر یک از این روش ها به دلیل ویژگی های خاص خود، در تولید روغن گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

شاید مطالعه ی این مطلب هم برایتان جذاب باشد : تولید و فراوری روغن های گیاهی

تولید و فراوری روغن های گیاهی

تولید و فراوری روغن های گیاهی

شرکت سلامت محور پایتخت، بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی

شرکت سلامت محورپایتخت ، بعنوان بزرگترین تولید کننده روغن های گیاهی در کشور می باشد که با تولید انواع روغن های گیاهی مختلف، خود را در رده های بالای تولیدکنندگان روغن های گیاهی جهان قرار داده است. این شرکت با بهره گیری از کاتالوگ های خلاقانه و روغن های گیاهی مناسب برای تمام انواع غذاها، به راحتی می تواند با تولید روغن های گیاهی موجبات ارتقای کیفیت غذاهای شما را فراهم آورد.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل