مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی

شرکت سلامت محور پایتخت بی تردید در سالهای اخیر بعنوان یکی از قطب های برتر و بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی در کشور شناخته می شود.
این شرکت با بهره گیری از نیروهای متخصص و تکنولوژی و دستگاههای پیشرفته و بروز خود توانسته است بزرگترین خط تولید کننده اسانس های گیاهی را در کشور راه اندازی نموده و کیفیت اسانس های گیاهی تولید شده در داخل کشور را به سطوح بالاتر از حد انتظار ارتقا بخشد.
اسانس های تولیدی این شرکت زیر نظر آزمایشگاههای فوق تخصصی این مجموعه کنترل کیفیت شده و بصورت کاملاً طبیعی و استاندارد با خلوص بالا، از انواع گیاهان دارویی معطر استخراج و به صورت عمدهدر اختیار صنایع مصرفی از جمله غذایی و دارویی و بهداشتی قرار می گیرند.

بیایید در ادامه کمی بیشتر به این موضوع بپردازیم که اسانس چیست؟

اسانس چیست؟

اسانس یا عصاره، ماده‌ای است که از گیاهان، میوه‌ها، گل‌ها، دانه‌ها و سایر مواد طبیعی استخراج می‌شود. این ماده دارای بوی مطلوب و طعم خاصی است و معمولاً در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، عطرسازی و داروسازی استفاده می‌شود. اسانس‌ها علاوه بر بو و طعم، خواص دارویی و آنتی‌باکتریالی نیز دارند و در تولید محصولات طبیعی و سالم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این عصاره‌ها به عنوان یک تجزیه‌کننده طبیعی در غذاها، آبمیوه‌ها، نوشیدنی‌ها و محصولات آرایشی به کار می‌روند و به آن‌ها بوی و طعم خاصی می‌بخشند.

قابل توجه مدیران کارخانجات تولید کننده مواد غذایی و دارویی و نیز صنایع آرایشی و بهداشتی کشور :برای سفارش انواع اسانس های گیاهی طبیعی از بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی در کشور با ما در شرکت سلامت محور پایتخت تماس بگیرید.

بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی

بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی

انواع اسانس گیاهی:

  • اسانس پودری ( خشک )
  • اسانس مایع

اسانس پودری چیست؟

اسانس پودری یک ماده طبیعی یا ترکیب شیمیایی است که به صورت پودر تولید می‌شود و برای افزودن طعم و عطر به محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسانس‌ها معمولاً از مواد گیاهی، میوه‌ها، گیاهان دارویی و حتی مواد مصنوعی تهیه می‌شوند. اسانس پودری دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدعفونی کننده و ضد التهابی است که در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، عطرسازی و داروسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع اسانس‌ها به عنوان یک جایگزین مناسب برای روغن‌ها و مایعات طبیعی در تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسانس مایع چیست؟

اسانس مایع یک ترکیب غنی از مواد معطر است که از گیاهان، میوه ها، گل ها یا عرقیات طبیعی استخراج می‌شود. این اسانس‌ها با استفاده از روش‌های مختلفی مانند تقطیر، استخراج با حلال و فشار مورد بررسی قرار می‌گیرند. اسانس‌ها به دلیل بوی مطبوع و ماندگاری طولانی، در صنایع مختلف مانند صنعت آرایشی و بهداشتی، صابون سازی، محصولات خوراکی و نوشیدنی ها، عطرسازی و مواد شوینده استفاده می‌شوند. همچنین، اسانس‌ها در تراپی های آروماتراپی و ماساژ درمانی نیز استفاده می‌شوند. تاکید بر استفاده از اسانس‌های طبیعی و خالص در محصولات مختلف به منظور حفظ سلامتی و جلب توجه مصرف کنندگان افزایش یافته است.

شرکت سلامت محور پایتخت بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی در کشور با ارائه تجربه کارآمد و مجهز به استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا، امکانات و بهترین نیروی کار می تواند به شما کمک کند تا بتوانید با کیفیت ترین محصولات خود را تولید نموده و توجه مصرف کنندگان خود را جلب نمایید.

مصارف اسانس در صنایع غذایی

مصارف اسانس در صنایع غذایی بسیار گسترده است و در تهیه انواع محصولات غذایی به کار می‌رود. اسانس‌ها از گیاهان و مواد طبیعی استخراج می‌شوند و ترکیبات معطر و طعم‌دهنده‌ی قوی‌ای دارند. این اسانس‌ها به عنوان عامل اصلی در تولید انواع نوشیدنی‌ها، غذاها، شیرینی‌ها و محصولات فرآوری شده‌ی دیگر به کار می‌روند. از مزیت‌های استفاده از اسانس‌ها در صنایع غذایی می‌توان به افزایش طعم و مزه محصولات، افزایش ماندگاری آنها و ایجاد تفاوت در بازار بین رقبا اشاره کرد.

کاربرد اسانس ها در صنایع دارویی و آرایشی

اسانس‌ها در صنایع دارویی و آرایشی کاربردهای گسترده‌ای دارند. این ترکیبات طبیعی از گیاهان و مواد معدنی استخراج می‌شوند و به دلیل خواص درمانی و آروماتراپیکی که دارند، در تولید داروها و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کاربردهای اسانس‌ها در صنایع دارویی شامل تسکین درد، ضد التهاب، ضد عفونی کننده، ضد اضطراب، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد گوارش می‌باشد. علاوه بر این، اسانس‌ها به عنوان عاملی برای افزایش تاثیر درمانی داروها و بهبود طعم و بوی محصولات نیز استفاده می‌شوند. به طور کلی، کاربردهای گسترده اسانس‌ها در صنایع دارویی نشان می‌دهد که این ترکیبات با ارزش به عنوان یک منبع طبیعی برای بهبود سلامت و درمان بیماری‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند.

اکنون می توانید با خیالی آسوده سفارشات عمده خرید انواع اسانس های طبیعی و خالص را از بزرگترین تولید کننده اسانس های گیاهی کشور یعنی شرکت سلامت محور پایتخت ثبت نمایید. بدین منظور با شماره های پایین صفحات یا از طریق برگه تماس با ما در سایت رسمی شرکت اقدام فرمایید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل