مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

آشنایی با محصولات سلامت محور موضوع این مقاله جذاب و مفید ما در سایت شرکت سلامت محور پایتخت است که خواندن آن برای همه خالی از لطف نیست. با ما همراه شوید.

بهتر است قبل از هر چیز واژه سلامت را بررسی کنیم

سلامت چیست؟

سلامت را می‌توان در چندین سطح مختلف و به شکل متفاوت تعریف کرد. بطور کلی، سلامت یک وضعیت نسبی است که بر اساس تجربه جسمی، احساسی و روحی، علمی، اجتماعی و معنوی هر شخص تعریف می‌ شود.

در نتیجه، سلامت یک ترکیبی از وضعیت فیزیکی، روانی، اجتماعی و معنوی است که به شخص اجازه می‌دهد تا به کمک پیشرفت فردی و توجه به بخش‌های متنوعی از زندگی که بر سلامت تاثیر دارد، بهتر و کامل‌تر باشد. از آنجا که سلامت بر روی چند سطح اثر می‌گذارد، استراتژی‌ هایی مشترک برای کنترل احساسات، فعالیت‌ های روزانه و درک معنوی مورد نیاز است. علاوه بر این، یک برنامه بهداشتی به شامل ورزش، نگهداری از بدن و روح و استفاده از ابزارهای پزشکی نیز نیاز است.

عقل سالم در بدن سالم است

شاید بارها و بارها این جمله را شنیده باشید که بزرگترها می گویند عقل سالم در بدن سالم است اما هرگز به عمق آن توجه نکرده اید تا متوجه شوید چرا این سخن درست است؟

سلامتی جزو نعمت های پنهانی است که خدا بر ما عنایت کرده و بیشتر ما تا آن را از دست ندهیم متوجه بزرگی این نعمت نخواهیم شد!

کسی که از سلامت جسمی و روحی لازم برخوردار نباشد و به اصطلاح بیمار باشد ذهنش مدام درگیر مشکلات است و کمتر می تواند تمرکز داشته باشد پس نمی تواند خوب و عاقلانه فکر کند.

به همین علت رفع بیماری های روحی و جسمی از مهمترین مسائلی است که در زندگی باید به آن توجه کنیم تا بتوانیم به سلامت برسیم و شاد و آرام زندگی کنیم.

 

آشنایی با محصولات سلامت محور

محصولات سلامت محور چیستند؟

همه ی ما خوب می دانیم که برای هر بیماری درمانی وجود دارد هرچند ما از آن اطلاعی نداشته باشیم و همانطور که بیماری در طبیعت اطراف ما هست، درمانش نیز در دل همین طبیعت اما بصورت راز نهفته است.

در این بین عده ای مانند پزشکان عمرشان را وقف شناخت این بیماری ها و یافتن راهی از دل همین طبیعت برای درمان آنها کرده و می کنند و این قابل تقدیر است.

چرا که هدف این گروه پیدا کردن راهی برای زندگی شادتر و آرامتر ما می باشد.

برای آشنایی با محصولات سلامت محور که مرهون همین بررسی ها در طبیعت و دانش تخصصی پزشکان و متخصصان این حوزه می باشد بایددر ابتدا بیماری را شناخت تا بتوانیم به راه درمان آن برسیم.

ما در شرکت سلامت محور پایتخت بیش از صدها نوع محصول فرآوری شده از گیاهان دارویی معروف یا ترکیبات آنها را برای بیشمار بیماری شناخته شده تهیه کرده ایم.

تا به زندگی شما آرمشی دوباره ببخشیم و شادی و لبخند را به خانه ها و لب هایتان هدیه کنیم.

آشنایی با انواع محصولات سلامت محور

باعث افتخار ماست که در این مجموعه توانسته ایم با کمک دانش و تخصص انواع فرآورده های موثر و درمانی را از دل طبیعت راز آلود اما فراموش شده و کهن، بیرون بکشیم.

شما می توانید با مراجعه به صفحه محصولات ما با تعداد بیشماری از آنها و برخی خواص شگفت انگیزشان در ابتدا آشنا شوید و سپس از طریق بخش مربوط به مشاوره ی آنلاین با کارشناسان ما در طب سنتی مشورت نموده و محصول مناسب خود را انتخاب و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات سلامت محور پایتخت با فرمولاسیون خاص و منحصر به فرد بصورت صد در صد طبیعی و ارگانیک تولید و فرآوری شده اند تا مرچمی باشند بر بیماری های شما و بهبود زودهنگام و سلامتی را به شما و عزیزانتان هدیه کنند.

پس بیایید با مصرف داروهای طب سنتی و گیاهی با طبیعت دوباره آشتی کنیم و باور کنیم برای سلامتی راهی بهتر از درمان طبیعی شناخته نمی شود.

آشنایی با محصولات سلامت محور راهی است برای آینده ی همراه با سلامتی و شادابی خودمان.

انواع محصولات سلامت محور

این محصولات شامل انواع :

  • معجون ها ( ریچل ) : ترکیبی خوراکی از عصاره گیاهان خاص به همراه عسل با فرمولاسیون شگفت انگیز و منحصر به فرد
  • عصاره ها : بصورت مایع و پودری ( خشک ) و انواع روغنی ، خوراکی و موضعی جهت انواع روش های مصرف
  • اسانس ها : بصورت کاملاً طبیعی و با خلوص بالا جهت مصارف طعم دهنده و معطر کننده صنایع غذایی و آرایشی
  • روغن ها : تهیه شده به روش های کاملاً مکانیزه و صنعتی با استفاده از شیوه های نوین از انواع بخش های گیاهان دارویی شناخته شده
  • آرایشی : محصولات آرایشی و زیبایی کاملاً ارگانیک و از ترکیبات مواد اولیه گیاهان دارویی مفید برای سلامت پوست و موی شما

 

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت جهت تکمیل و گسترش فروش خود در قالب فروش خانگی محصولات گیاهی و معرفی آنها بصورت مویرگی، از خانم های مستعد و علاقمند به این حوزه، با شرایط استثنایی، دعوت به همکاری می نماید.

فرم ثبت مشخصات

مشخصات فردی و اطلاعات تماس

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل