مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

گیاهنوش چیست؟

این فرآورده محصولی صددرصد طبیعی و خالص است که از بخش های کاربردی گیاهان دارویی با بیشترین ماده موثره تهیه شده است.

در فرمول تمام گیاهنوش ها از عصاره استویا و عسل جهت افزایش اثرگذاری درمانی و خوش طعم شدن محصولات استفاده شده است و مهمترین مزیت عمومی و انحصاری این محصولات به دلیل استفاده از این عصاره در فرمولاسیون محصول، تقویت کردن دستگاه گوارش می‌باشد.

این فرآورده صددرصد گیاهی محصولی است که دارای طعم دلچسب( شیرین شده با عصاره استویا) و دارای کلیه خواص موجود در گیاه دارویی مورد نظر است.

هدف ما در فرموله سازی این فرآورده، رویکرد محصولی با طعمی شیرین و مطلوب با حفظ خاصیت بارز گیاهان دارویی بوده است که بتواند سلیقه عموم مصرف کنندگان گیاهان دارویی را تامین نماید.

فرآورده ای که هم اکنون در دسترس شما قرار گرفته است، توسط “شرکت سلامت محور پایتخت” با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی( با شماره پروانه بهداشتی ساخت 1021/ظ/31) تهیه و عرضه شده است.

 

برخی از خواص مهم عصاره استویا که در گیاهنوش های طبیعی سلامت محور استفاده شده است :

  • تقویت کننده دستگاه گوارش و بهبود هضم غذا(مهمترین خاصیت)
  • کاهش فشار خون *مفید برای درمان آلزایمر
  • موثر در درمان بیماری قند خون
  • کاهش کلسترول خون
  • محافظت از پوست
  • موثر در بهبود بیماری تصلب شرائین
  • موثر در رفع ناراحتی های روحی
  • بهبود بیماری های دهان و دندان
  • موثر در کنترل میکروارگانیزم ها

عصاره گیاهی استویا شیرینی مواد غذایی را کاملا تامین می‌نماید و به دلیل نداشتن کالری( جذب خون نشدن) اندکس گلیسمی را افزایش نمی‌دهد.

 

عسل طبیعی

عسل طبیعی

خواص عسل در ترکیبات گیاهنوش ها :

عسل در تمام کتب طب سنتی مصلح عام گیاهان است .(یعنی وقتی گیاهی با عسل تجویز می شود دیگر نیازی به مصرف مصلح آن گیاه نیست).

این نکته مهمی در طب سنتی است . نکته دیگر آنکه قند موجود در عسل حمل کننده بسیاری از مواد موثر گیاهان درون خون است.

عسل طبع ملایمی دارد و قند سرشار آن بسیار نیرو بخش است و ضد ضعف می‌باشد.

 

موارد احتیاط گیاهنوش :

  • از مصرف این فرآورده برای زنان باردار و شیرده، بیماران دارای بیماری های مزمن و همچنین کودکان زیر 4 سال بدون مشورت با متخصص طب سنتی خودداری شود و در صورت بروز هر گونه عوارض فورا مصرف محصول را قطع نموده و به متخصص مراجعه شود.
  • مجاورت این عصاره با هوا از کیفیت آن می‌کاهد؛ لذا توصیه می‌شود پس از مصرف درب ظرف را بسته و در جای خشک و دور از تابش مستقیم آفتاب و در دمای کمتر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری شود. توصیه می‌شود گیاهنوش های سلامت را خنک بنوشید.
  • مطابق فرمولاسیون تهیه شده توسط کارشناسان شرکت سلامت محور پایتخت میزان ماده موثره خالص این محصولات به میزان موجود در عصاره های گیاهی می‌باشد.
مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت جهت تکمیل و گسترش فروش خود در قالب فروش خانگی محصولات گیاهی و معرفی آنها بصورت مویرگی، از خانم های مستعد و علاقمند به این حوزه، با شرایط استثنایی، دعوت به همکاری می نماید.

فرم ثبت مشخصات

مشخصات فردی و اطلاعات تماس

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل