مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت با توجه به ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی خطوط تولید این مجتمع، آماده پذیرش سفارشات شما مشتریان عزیز با شرایط ویژه می باشد.

ظرفیت خالی تولید چیست؟

اگر شما هم جزو شرکت های نوپا و تازه تاسیس در حوزه ی تولید و فروش محصولات سلامت محور و ارگانیک گیاهان دارویی هستید و مانند اغلب این کسب و کارها درگیر تامین خطوط تولید و ماشین آلات پیشرفته ی این حوزه آن هم با هزینه های بالا هستید و به دنبال راه چاره ای برای رفع این مشکل میگردید! اصلاً نگران نباشید. شرکت سلامت محور پایتخت با در اختیار داشتن مجتمع بزرگی از پیشرفته ترین ماشین آلات تولید انواع فراورده های گیاهان دارویی آمادگی دارد تا با بهره گیری از ظرفیت خالی تولید این دستگاه ها به کسب و کارهای نوپا یاری دهد تا در قالب قرارداد و با امتیازات ویژه، بتوانند محصول نهایی را حتی با فرمولاسیون اختصاصی و برند مورد نظر خودشان تولید و روانه ی بازار مصرف نمایند.

ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی

یکی از محصولات پرکاربرد و قابل تولید بر اساس ظرفیت خالی دستگاه های مجتمع شرکت سلامت محور پایتخت، می توان به ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی که شامل تنوع بسیار بالایی از انواع اسانس های مایع و پودری ( خشک ) جهت مصارف طعم دهنده ها و خوشبو کننده ها در صنایع غذایی و دارویی، آرایشی و بهداشتی و غیره اشاره کرد که کاربرد فراوانی در کارخانجات و کارگاه های کوچک و بزرگ تولیدی دارد. لذا بدین منظور شرکت سلامت محور پایتخت جهت سهولت امر تولید این فرآورده ها آمادگی دارد تا با کلیه ی صاحبان برندهای کوچک و بزرگ در قالب تولید قراردادی به همراه امتیازات ویژه، انواع اسانس گیاهی را بصورت عمده و بر اساس کیفیت و برند مورد نظر در سفارشات شما مشتریان با ارائه ی گواهی تاییدیه ی آزمایشگاه کنترل کیفیت، تولید و تحویل نماید.

ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی

ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی

مزایای استفاده از ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی

از جمله ی مهمترین مزایای این شیوه از تولید می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • عدم نیاز به سرمایه گذاری هنگفت برای خرید و راه اندازی خطوط تولید انواع محصولات
  • تمرکز بیشتر بر بازار فروش بجای درگیر شدن در پیچ و خم های مشکلات تولید در ابتدای فعالیت برای کسب و کارهای کوچک و نوپا

شرایط خاص ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی

اسانس های گیاهی به دلیل تنوع مصرف و بالطبع آن، تنوع بسیار بالا در تولید و نیازمند بودن به تکنولوژی های روز دنیا برای حفظ ماده ی موثره و نیز طعم و عطر مواد اولیه، دارای فراوانی بسیاری می باشند که باید پیش از تولید به آنها توجه کافی صورت گیرد. از جمله طبیعی یا شیمیایی ( سنتزی ) بودن آن، مایع یا پودری بودن اسانس، محل مورد مصرف، شرایط و دمای محیط در حین تولید محصول و پس از آن و غیره که تاثیر بالایی در نحوه ی تولید و فرایند آن دارد و باید بدانها توجه ویژه گردد.

نتیجه گیری :

اگر شما هم علاقمند به فعالیت در حوزه ی گیاهان دارویی و علی الخصوص استفاده از ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی هستید و به دلیل کمبود سرمایه ی لازم برای راه اندازی خطوط تولید و خرید دستگاه های بعضاً گران قیمت، نگرانی جدی دارید، به شما توصیه می کنیم بجای تمرکز بر تولید و پروسه ها و مشکلات آن، کار تولید را به ما بسپارید و تمرکز بیشتر را در بخش فروش و بازار مصرف داشته باشید تا هرچه سریعتر صاحب برند معروف خود در این حوزه شوید.

شرکت سلامت محور پایتخت آمادگی دارد تا با بهره گیری از ظرفیت خالی تولید اسانس گیاهی موجود در این مجتمع شما را یاری نماید تا با سهولت و کمترین دغدغه مندی ها، به اهداف خود در این بازار و حوزه ی کسب و کار دست یابید و برند خود را در بازار داشته باشید. جهت ارتباط با کارشناسان بخش فروش و اطلاع از شرایط قرارداد و تولید، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل