مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

خواص آویشن برای سرماخوردگی از جمله سوالاتی است که اغلب توسط کاربران پرسیده می شود و ما در شرکت سلامت محور پایتخت بر آن شدیم تا در طی یک مقاله ی کوتاه به این موضوع بپردازیم و اطلاعات بیشتری را به شما منتقل کنیم.

گیاه آویشن را بهتر بشناسیم

آویشن گیاهی است علفی، ریشه مستقیم با انشعابات فراوان می‌ باشد. دارای شاخه‌ های زیاد و چوبی که به ارتفاع ۳۰ سانتی‌ متر می‌ رسد. ساقه‌ های آویشن پوشیده از کرک و برگ‌ های کوچک زیادی است. برگ‌ های آن کوچک، لوزی شکل، نوک تیز و به صورت متقابل، بر روی ساقه قرار دارند

خواص آویشن برای سرماخوردگی

  • کاهش علائم سرماخوردگی
  • کمک به درمان سرفه‌های شدید
  • بهبود و کاهش علائم گلودرد
  • کمک به دفع مخاط از راه‌های تنفسی
  • کاهش عوارض ناشی از ویروس کرونا
  • تسکین دردهای ناشی از آنفولانزا
  • درمان گرفتگی عضلات و بدن درد
  • خاصیت ضدعفونی‌کنندگی قوی

آنچه باید درباره خواص درمانی آویشن بدانیم

آویشن یک گیاه دارویی است که در طب سنتی از قرن‌ها استفاده می‌شود. این گیاه دارای خواص متعددی است و به عنوان یک ضد عفونی کننده قوی و ضد التهاب عمل می‌کند. در این مقاله، خواص آویشن در سرماخوردگی، آنفولانزا، سرفه و کرونای شدید مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سرماخوردگی و آنفولانزا دو بیماری عفونی هستند که معمولاً با علایمی مانند سرفه، عطسه، تب و خستگی همراه هستند. آویشن دارای خواص ضد عفونی کننده و ضد التهاب است که می‌تواند در درمان این بیماری‌ها مفید باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که ترکیبات فعال موجود در آویشن می‌توانند به مبارزه با عفونت‌های ویروسی و باکتریایی کمک کنند. همچنین، آویشن دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند علائم التهابی مانند سرفه و التهاب مجاری تنفسی را کاهش دهد.

علاوه بر این در ادامه ی مطلب خواص آویشن برای سرماخوردگی، به اینجا میرسیم که آویشن می‌تواند به عنوان یک ضد سرفه طبیعی عمل کند. تحقیقات نشان داده است که ترکیبات فعال آویشن می‌توانند به تسکین سرفه و تسکین التهاب مجاری تنفسی کمک کنند. برخی از مطالعات حاکی از این است که آویشن می‌تواند سبب کاهش ترشحات بینی و سرفه شود و به بهبود علائم سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کند.

خواص آویشن برای سرماخوردگی

خواص آویشن برای سرماخوردگی

شناخت بهتر خواص آویشن در درمان علائم کرونا

با توجه به شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان، علاوه بر خواص آویشن برای سرماخوردگی، اثرات آویشن در درمان کرونای شدید نیز مورد توجه قرار گرفته است. در یک مطالعه انجام شده در سال 2020، تأثیر آویشن بر کرونای شدید مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که ترکیبات فعال آویشن می‌توانند به کاهش التهاب ریوی و بهبود تنفس در بیماران مبتلا به کرونا کمک کنند. با این حال، نیاز به بررسی‌های بیشتر در این زمینه وجود دارد و توصیه می‌شود قبل از استفاده از آویشن در درمان کرونا، با پزشک خود مشورت کنید.

در نتیجه، در این بخش از مقاله خواص آویشن برای سرماخوردگی، به این نکات هم باید اشاره کنیم که آویشن دارای خواص ضدعفونی کننده و ضد التهاب است که می‌تواند در درمان سرماخوردگی، آنفولانزا، سرفه و کرونای شدید مفید باشد. با این حال، قبل از استفاده از آویشن به عنوان درمان، توصیه می‌شود با پزشک خود مشورت کنید و در صورت لزوم، نکات و دستورالعمل‌های استفاده را رعایت کنید.

حالا که با آویشن و خواص آویشن برای سرماخوردگی و بهبود علائم آن آشنا شدیم بهتر است این را نیز درنظر داشته باشیم که شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان مرکز تخصصی تولید و تامین انواع فرآورده های گیاهان دارویی اعم از عصاره خوراکی آویشن ، عرق گیاهی آویشن، بصورت بسته بندی و نیز برخی از فرآورده ها از جمله عصاره مایع فله آویشن و روغن گیاهی آویشن بعنوان مواد اولیه صنایع دارویی، غذایی و آرایشی بهداشتی را آماده نموده است که می توانید بر حسب نیاز از آنها نیز بازدید نموده و اقدام به ثبت سفارش خرید نمایید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل