مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

به منظور خرید روغن گیاهی و حیوانی 100% خالص و طبیعی با قیمت مناسب، همیشه می توانید روی ما در شرکت سلامت محور پایتخت حساب کنید و انواع فراورده گیاهان دارویی را از ما بخواهید.

قبل از اینکه به موضوع خرید روغن گیاهی خالص و با کیفیت بپردازیم بهتر است کمی درباره ی اینکه روغن گیاهی چیست و با چه روش هایی تولید می شود بپردازیم.

روغن گیاهی چیست؟

روغن گیاهی، نوعی روغن است که از بذرها، میوه‌ها یا قسمت‌های دیگر گیاهان استخراج می‌شود. این روغن‌ها به دلیل خواص غذایی، طعم و عطر خود مورد استفاده در صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنعتی قرار می‌گیرند. روغن گیاهی حاوی اسیدهای چرب ضروری مانند امگا-۳ و امگا-۶ است که برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. همچنین، این روغن‌ها می‌توانند به عنوان یک منبع انرژی مفید برای بدن عمل کنند و در مقابل بیماری‌های قلبی، التهابات و بسیاری از بیماری‌های مزمن محافظت کنند. روغن گیاهی یکی از اجزای پرکاربرد در آشپزی و پخت و پز است و در تهیه انواع غذاها و دسرها استفاده می‌شود.

روش های تولید روغن گیاهی خالص

روغن گیاهی خالص یکی از محصولات مهم و مورد استفاده در صنایع مختلف است. برای تولید این نوع روغن، روش های مختلفی وجود دارد. اولین روش، روغن گرفتن از بذر گیاه است. در این روش، بذرهای گیاه در ماشینی خاص شکسته می شوند و سپس با استفاده از فشار و حرارت، روغن از بذر استخراج می شود. روش دیگر استفاده از فشار متوسط است که در آن، بذرها در دستگاهی با قالب های خاص قرار می گیرند و با اعمال فشار، روغن از بذر جدا می شود. همچنین، روش هایی مانند استخراج با استفاده از مواد حلال نیز برای تولید روغن گیاهی خالص استفاده می شود. هر یک از این روش ها با توجه به نیاز و مواد اولیه مورد استفاده، مزایا و معایب خاص خود را دارند.

خرید روغن گیاهی

خرید روغن گیاهی

انواع روغن گیاهی کدامند؟

روغن های گیاهی یا همان عصاره های روغنی گیاهان دارویی، از نظر نحوه ی کاربرد و مصرف به دو دسته تقسیم بندی می شوند:

  • روغن های گیاهی جهت مصارف خوراکی
  • روغن های گیاهی جهت مصارف موضعی

در خرید روغن گیاهی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید روغن گیاهی، توجه به چند نکته مهم بسیار ضروری است. اولاً، باید مراقب برچسب محصول باشیم و اطمینان حاصل کنیم که روغن گیاهی که قصد خرید آن را داریم، از منابع طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید شده است. همچنین، واحد تولید کننده و نوع روغن گیاهی نیز باید مورد توجه قرار گیرد. روغن‌های گیاهی مختلف، خواص و کاربردهای متفاوتی دارند، بنابراین باید به نیازهای خود و مناسبت‌های استفاده روغن توجه کنیم. همچنین، قیمت و کیفیت روغن نیز مهم است و باید توجهی به این موضوع داشته باشیم.

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان بزرگترین مرکز تخصصی خرید روغن گیاهی 100% خالص و باکیفیت بصوت بسته بندی و فله ای در کشور شناخته می شود. افتخار داریم که سالها تجربه ی متخصصان این حوزه را در قالب تولید بیشترین تنوع از فرآورده های گیاهان دارویی را بکار بسته و محصولاتی با کیفیت برتر نسبت به سایر رقبا تولید و در اختیار شما قرار دهیم.

قبل از اقدام به ثبت سفارش خرید روغن گیاهی 100% خالص و با کیفیت از ما، می توانید با مشاوران بخش فروش ما تماس گرفته و هرگونه سوال در این خصوص را بپرسید و با اطمینان خرید کنید. محصولات ما در بزرگترین مجتمع تولید فرآورده های گیاهان دارویی با توجه به تمامی پارامترهای استاندارد تولید در این حوزه و زیر نظر آزمایشگاه کنترل کیفیت تهیه و در صورت درخواست مشتریان با ارائه ی گواهی های مربوطه عرضه می گردند.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل