مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

سفارش دهید و اکنون خرید اسانس گیاهی خالص و طبیعی خود را از شرکت سلامت محور پایتخت آغاز کنید! به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود هستید؟ محصولات ما با استفاده از مواد اولیه طبیعی و بدون مواد شیمیایی ضررآور تولید می‌شوند. با استفاده از اسانس گیاهی ما، بهترین نتیجه‌ها را در حفظ سلامتی و آرامش خود تجربه کنید. پس، همین حالا به وبسایت ما مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت کنید. زندگی سالم را از امروز شروع کنید!

خرید اسانس گیاهی خالص و طبیعی از شرکت سلامت محور پایتخت

شما می‌توانید اسانس گیاهی خالص و طبیعی را به راحتی از شرکت سلامت محور پایتخت خریداری نمایید. این شرکت با تکیه بر دانش و تجربه‌ی بیش از چندین ساله در زمینه تولید اسانس‌های گیاهی، ارائه‌ی محصولات با کیفیت و اصالت را تضمین می‌کند. اسانس‌های گیاهی خالص و طبیعی که توسط شرکت سلامت محور پایتخت عرضه می‌شود، از بهترین گیاهان معطر و دارای خواص درمانی استخراج می‌شوند. با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و روش‌های استخراج حاصل از تحقیقات علمی، این شرکت توانسته است اسانس‌هایی با غلظت بالا و بوی مطلوب تولید کند. هدف اصلی شرکت سلامت محور پایتخت، ارائه‌ی محصولاتی است که بتواند به بهبود سلامت و رفاه شما کمک کند. اسانس‌های گیاهی این شرکت، علاوه بر تأثیرات مثبت بر روحیه و احساسات شما، دارای خواص درمانی و آرامش‌بخشی نیز هستند. شما می‌توانید براساس نیازهای خود، انواع اسانس‌های مختلف را از شرکت سلامت محور پایتخت تهیه کنید. این شرکت اسانس‌هایی از گیاهان مانند نعناع، گل محمدی، لوز، چای سبز، آویشن و بسیاری دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید اسانس گیاهی خالص و طبیعی از شرکت سلامت محور پایتخت، شما می‌توانید به سادگی از خواص درمانی گیاهان استفاده کنید و زندگی روزمره‌ی سالم‌تری را تجربه کنید. این محصولات با کیفیت و ارزشمند، به شما امکان می‌دهند تا با روحیه‌ی آرام، بهبودی در سلامتی خود را تجربه کنید.

برخی از انواع اسانس گیاهی طعم دهنده :

در خرید اسانس گیاهی باید به نوع طعم دهنده یا معطر کننده بودن آن در وهله ی اول توجه نمایید. در زیر برخی از انواع این اسانس ها را نام برده ایم.

  • اسانس گیاهی طعم دهنده لیمو
  • اسانس گیاهی طعم دهنده نعناع
  • اسانس گیاهی طعم دهنده نارنگی
  • اسانس گیاهی طعم دهنده پرتقال
  • اسانس گیاهی طعم دهنده وانیل
  • اسانس گیاهی طعم دهنده زنجبیل
  • اسانس گیاهی طعم دهنده رزماری
  • اسانس گیاهی طعم دهنده بهارنارنج
  • اسانس گیاهی طعم دهنده لادن
  • اسانس گیاهی طعم دهنده چای سبز
  • و غیره …
خرید اسانس گیاهی خالص و طبیعی

خرید اسانس گیاهی خالص و طبیعی

برخی از انواع اسانس گیاهی معطر کننده :

  • اسانس گل رز
  • اسانس لیمو
  • اسانس نعناع
  • اسانس چای سبز
  • اسانس گل مریم
  • اسانس گشنیز
  • اسانس گل سوسن
  • اسانس زنجبیل
  • اسانس لاوندر
  • اسانس گل بهارنارنج

روش های تولید اسانس خالص و طبیعی باکیفیت

مهمترین نکته در خرید اسانس گیاهی دانستن روش استخراج محصول می باشد تا بهترین کیفیت را داشته باشد. روش های تولید اسانس خالص و طبیعی باکیفیت معمولا بر اساس استخراج ترکیبات شیمیایی از گیاهان و مواد طبیعی دیگر صورت می‌گیرد. یکی از روش های رایج در تولید اسانس، استخراج با استفاده از بخار است. در این روش، گیاهان در مخازن خاصی قرار می‌گیرند و با تماس با بخار آب، ترکیبات مورد نظر به صورت بخار در می‌آیند. سپس بخار تقطیر شده طی فرایندی ، از ماده ی موثره یا اسانس جداسازی شده و مواد طبیعی حاصل از این فرایند که برجای می ماند به عنوان اسانس استفاده می‌شوند. این روش باعث حفظ خواص طبیعی و عطر و طعم گیاه می‌شود و اسانسی با کیفیت و خالص تولید می‌کند. روش های دیگری نیز برای تولید اسانس وجود دارد مانند استخراج با استفاده از مذاب گرم، استخراج با استفاده از حلال های شیمیایی و همچنین استخراج با استفاده از فشار بالا. با توجه به نیاز و مورد استفاده اسانس، هر یک از این روش ها می‌توانند انتخاب شوند تا اسانس باکیفیت و طبیعی تولید شود. باید توجه داشته باشید که در خرید اسانس گیاهی استفاده از هریک از روش ها در قیمت تمام شده اسانس تاثیرگذاری مستقیم خواهد داشت.

در خرید اسانس گیاهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید اسانس گیاهی، توجه به چند نکته بسیار مهم است. اولاً، باید مطمئن شویم که اسانس مورد نظر ما از گیاه خالص و طبیعی است و هیچ گونه مواد شیمیایی یا مصنوعی به آن اضافه نشده است. همچنین، نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشیم، قیمت محصول است. در خرید اسانس گیاهی حتماً به این نکته توجه ویژه داشته باشید که قیمت اسانس گیاهی معمولاً بر اساس کیفیت و خالصی آن تعیین می‌شود، بنابراین بهتر است از محصولاتی که با قیمت بسیار پایین عرضه می‌شوند، دوری کنیم. همچنین، بهتر است قبل از خرید، نظرات و تجربیات دیگران درباره محصول را مطالعه کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که این اسانس واقعاً مورد اعتماد و مفید است. شرکت سلامت محور پایتخت با تجربه ی چندین ساله در تولید و عرضه ی انواع اسانس های طبیعی و خالص یکی از پیشروترین عرضه کنندگان این قبیل محصولات بصورت عمده و جزئی در سطح کشور به شمار می رود.

خرید اسانس گیاهی در انواع طعم دهنده و معطر کننده از شرکت سلامت محور پایتخت را بصورت عمده و جزئی تجربه کنید و محصولات خود را با این اسانس های طبیعی و 100% خالص و باکیفیت معطر و خوش طعم نمایید. در میان دهها اسانس موجود در بین محصولات ما جستجو و انتخاب نموده همین حالا اقدام به ثبت سفارش نمایید. ما این محصولات را با تضمین کیفیت برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل