مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت بهترین مرجع قیمت و کیفیت بالای محصولات برای خرید اسانس معطر و مطبوع گیاهانی همچون اسانس نعناع و میوه هایی مانند اسانس لیمو و موز و غیره در کشور

مرجع خرید اسانس معطر

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان مرجع خرید اسانس معطر یک منبع قابل اعتماد برای تهیه و خرید انواع اسانس‌های معطر می‌باشد. این شرکت در زمینه تولید اسانس‌های معطر سالها تلاش و تجربه را در اختیار دارد و مشتریان را قادر می‌سازد تا با تنوع و کیفیت بالای محصولات، اسانس‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند. از جمله محصولاتی که در این مرجع موجود است می‌توان به اسانس‌های گیاهی، میوه‌ای و گلی اشاره کرد که به عنوان عامل معطر در صنایع مختلف مانند صابون‌سازی، عطرسازی و ماساژ استفاده می‌شوند. همچنین، این مرجع امکان خرید آنلاین را نیز فراهم کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون نیاز به حضور فیزیکی، اسانس‌های معطر مورد نظر خود را تهیه کنند.

بررسی اینکه اسانس چیست؟

اسانس به مواد رایحه‌دهنده ای گفته می‌شود که از مواد طبیعی یا مصنوعی استخراج می‌شود. این مواد عموماً از گیاهان، میوه‌ها، گل‌ها و ترکیبات دیگر به دست می‌آیند. اسانس‌ها علاوه بر استفاده در صنایع غذایی و آشپزی، در صنایع عطرسازی، آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می‌شوند. برخی از خواص اسانس‌ها شامل خاصیت ضدباکتریایی، ضدالتهابی و ضداسترس می‌باشند. همچنین، اسانس‌ها برای تسکین درد، افزایش انرژی و بهبود خلق و خوی نیز استفاده می‌شوند. استفاده از اسانس‌ها در زندگی روزمره به عنوان عاملی برای ایجاد حالت آرامش، شادابی و آرامش روحی مورد توجه قرار گرفته است.

مطالعه این مطلب هم توصیه می شود :

دسته بندی کلی اسانس ها

اسانس ها از نظر خصوصیات کلی به دو دسته ی بزرگ تقسیم بندی می شوند که هر کدام شامل انواع گوناگونی از تنوع محصول می باشند که عبارتند از اسانس معطر یا خوشبو کننده ( که بیشتر در صنایع آرایشی و بهداشتی و عطرسازی از آنها استفاده می شود ) و اغلب از گیاهان و گل های معطر تهیه می شوند و دسته دوم اسانس های طعم دهنده هستند ( که اغلب در صنایع دارویی و غذایی بعنوان طعم دهنده و خوشمزه ساز محصولات کاربرد دارند ) و بطور کلی از انواع میوه ها بدست می آیند.

انواع اسانس را بهتر بشناسیم

اسانس ها به دو صورت طبیعی و شیمیایی ( سنتزی ) در بازار یافت می شوند. که برای آشنایی بیشتر شما در زیر درباره آنها کمی توضیح خواهیم داد.

خرید اسانس معطر

خرید اسانس معطر

اسانس خالص و طبیعی چیست؟

اسانس خالص و طبیعی، ماده‌ای است که از گیاهان، میوه‌ها، گل‌ها و سایر مواد طبیعی استخراج می‌شود. این اسانس‌ها دارای بو و طعم خاصی هستند و اغلب در صنایع مختلف مانند آرایشی، آشپزی، عطرسازی و درمانی استفاده می‌شوند. اسانس‌های خالص و طبیعی از اهمیت بالایی برخوردارند زیرا خالص بودن آنها به معنای حاوی هیچ گونه مواد اضافی یا شیمیایی نبودن است. استفاده از این اسانس‌ها برای بهبود سلامتی، افزایش آرامش و حالت روحی خوب، تسکین دردها و تقویت حافظه معروف است.

جهت سفارش و خرید اسانس معطر خالص و طبیعی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

اسانس شیمیایی ( سنتزی ) چیست؟

اسانس شیمیایی سنتزی یک ترکیب شیمیایی است که به وسیله فرایند سنتز تولید می شود. در این فرایند، ترکیبات شیمیایی مختلف به وسیله واکنش های شیمیایی تغییر شکل می دهند تا ترکیبات جدید و عطر و طعم مطلوب را تولید کنند. این ترکیبات سینتزی می توانند به عنوان عناصر اصلی یا تکمیلی در صنعت عطرسازی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و در دیگر صنایع استفاده شوند. علاوه بر این، اسانس شیمیایی سنتزی می تواند به عنوان جایگزینی برای اسانس های طبیعی استفاده شود، زیرا می تواند از منابع طبیعی نامحدود برخوردار باشد و همچنین کیفیت و قدرت بویایی بالایی داشته باشد.

خرید اسانس معطر شیمیایی ( سنتزی ) را در انواع رایحه ها و طعم ها با ما تجربه کنید.

انواع اسانس از نظر شکل ظاهری

اسانس ها از نظر شکل ظاهری به دو گروه تقسیم می شوند

  • اسانس مایع

اسانس مایع چیست؟ اسانس مایع یک ترکیب شیمیایی است که از مواد گیاهی، حیوانی یا معدنی به دست می‌آید و برای استفاده در صنایع مختلف مانند عطرسازی، طب سنتی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و داروسازی استفاده می‌شود. این اسانس‌ها اغلب به عنوان عطردهنده‌ها و طعم‌دهنده‌ها در محصولات مصرفی استفاده می‌شوند. برای تهیه اسانس مایع، مواد تازه یا خشک شده گیاهان، گل‌ها، برگ‌ها، ریشه‌ها، دانه‌ها و حتی مواد معدنی از طریق فرآوری‌های مختلف مانند بخارگیری، استخراج با حلال و تقطیر به دست می‌آیند.

  • اسانس پودری

اسانس پودری چیست؟ اسانس پودری نوعی عصاره است که به صورت پودر شده و از مواد گیاهی، میوه‌ها و گیاهان دیگر به دست می‌آید. این نوع اسانس‌ها برای استفاده در صنایع مختلف مانند غذا، نوشیدنی‌ها، عطرسازی، صابون سازی و غیره استفاده می‌شود. اسانس پودری به علت شکل پودری خود، می‌تواند در محصولاتی که به صورت مایع یا خمیری هستند، به راحتی ترکیب شود و عطر و طعم مورد نظر را به آن‌ها ببخشد. از مزایای استفاده از اسانس پودری نسبت به اسانس مایع، عدم نیاز به حفظ در دمای پایین و عمر طولانی‌تر آن است.

خرید اسانس معطر مورد نیاز تولید کنندگان محترم کشور در این مجموعه ( شرکت سلامت محور پایتخت ) بعنوان اولین و بزرگترین تامین کننده ی مواد اولیه ی کارخانجات صنایع دارویی و غذایی و آرایشی بهداشتی به سهولت قابل انجام بوده و کلیه ی سفارشات در کوتاهترین زمان تولید و تحویل میگردد و در صورت تقاضای مشتریان گواهی آزمایشگاهی تایید کیفیت برای آنها صادر میگردد.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل