مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

اگر شما هم به دنبال خرید اسانس خوراکی خارجی و با کیفیت هستید از محصولات شرکت سلامت محور پایتخت بازدید فرمایید و با توجه به نیاز خود از میان آنها انتخاب کرده و سفارش دهید.

چرا خرید اسانس خوراکی خارجی؟

خرید اسانس خوراکی خارجی؟

خرید اسانس خوراکی خارجی؟

آیا می دانید ایران یکی از معدود کشورهای جهان با منابع بسیار غنی و تنوع زیستی بسیار بالای انواع گونه های گیاهان دارویی طبیعی در جهان به شمار می رود؟ و بجز در موارد اندکی و آن هم درخصوص واردات اسانس های سنتزی و شیمیایی جایگاه ویژه ای در صادرات انواع فرآورده گیاهان دارویی دارد؟ با این وجود باز هم به دنبال خرید اسانس خوراکی خارجی هستید؟!

باور اشتباهی که یک عده از ما داریم این است که اجناس اگر خارجی باشند باکیفیت تر هستند! شاید در برخی محصولات این تصور دور از واقعیت نباشد اما در خصوص فرآورده های گیاهان دارویی مانند انواع اسانس های طبیعی و خالص، عصاره ها و روغن ها و همچنین ترکیبات درمانی این قبیل محصولات، کشور عزیزمان دارای توانمندی های به مراتب حتی بالاتر از سطح کیفیت محصولات خارجی و با استانداردهای کنترل کیفیت در سطوح بالاتری نسبت به رقبای خارجی تولید قرار دارد. بسیاری از این فرآورده ها حتی به بازارهای جهانی صادر گردیده و مورد تایید استانداردهای کشورهای اروپایی می باشند. پس خرید اینگونه فرآورده ها مانند خرید اسانس خوراکی خارجی می تواند به نوعی اشتباه در باورهای ما باشد که بهتر است در آن تجدرد نظر گردد.

معایب خرید اسانس خوراکی خارجی

معایب خرید اسانس خوراکی خارجی بسیار متعدد است. ابتدا، قیمت آنها معمولاً بیشتر از برند های محلی است. همچنین، بسیاری از محصولات خوراکی خارجی شامل مواد شیمیایی مخرب و خطرناک می شوند که ممکن است باعث عوارض جانبی نامشخصی یا حتی بیماری های خطرناک و بزرگی شوند. و نیز تضمینی از لحاظ کیفیت و تاریخ مصرف مفید آنها وجود ندارد. بنابراین، خرید اسانس خوراکی خارجی کاربردی نبوده و به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

مزایای خرید اسانس خوراکی ایرانی

از جمله مزایای خرید اسانس های خوراکی از شرکت های معتبر تولید کننده ی اینگونه فرآورده ها در کشور عزیزمان، بهره مندی از شرایط پایدار تامین همیشگی این مواد و نیز کیفیت تضمین شده و مورد تایید سازمان غذا و داروی کشور و همچنین عدم بکارگیری مواد غیرمجاز برای سلامتی افراد و خلوص مناسب و اطمینان از طبیعی بودن فرآورده ها می باشد. به همین جهت بجای خرید اسانس خوراکی خارجی، به شما پیشنهاد می کنیم اسانس را با دریافت تضمین کیفیت و خلوص بالا را از شرکت های معتبر داخلی تهیه فرمایید.

شرکت هایی که توجه ویژه ای به کیفیت تولیدات خود داشته و به همین منظور اقدام به کاشت و نگهداری و برداشت اصولی انواع گیاهان دارویی در مزارع سرسبز خود می نمایند تا قادر باشند محصول اولیه را از بدو کشت مورد نظارت و کنترل کیفی قرار داده و در نتیجه محصولی مطلوب تولید نمایند و همزمان با ورود محصول اولیه به خط تولید و تا پایان مراحل فرآوری با کنترل کیفیت آنها از طریق آزمایشات متعدد فرآورده ای طبیعی و خالص با بالاترین میزان ماده ی موثره ی موجود را تولید و روانه ی بازارهای داخلی و جهانی نمایند.

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده عمده انواع فرآورده های گیاهان دارویی کشور، در راستای تامین انواع اسانس های خوراکی بر طبق استانداردهای تعیین شده از سوی سازمان غذا و داروی و دارا بودن نشان سیب سلامت، آماده ی همکاری و عقد قرارداد در تامین پایدار مواد اولیه ی مورد نیاز کارخانجات صنایع داروسازی و غذایی و کارگاههای تولید محصولات خوراکی در سراسر کشور می باشد. 

درصورت تمایل به همکاری و همچنین ثبت سفارش خرید اسانس خوراکی طبیعی بصورت مایع و پودری ( خشک ) می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت با همکاران ما در بخش مشاوره و فروش شرکت در تماس باشید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

یک نظر در “خرید اسانس خوراکی خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل