مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان بزرگترین تولید کننده عصاره خشک چای سبز در ایران با بهره گیری از دانش فنی روز دنیا و ماشین آلات پیشرفته و زیر نظر آزمایشگاه تخصصی کیفیت با توان تولید بالا شناخته می شود.

بیایید به این موضوع بپردازیم که چای سبز چیست؟

چای سبز چیست؟

چای سبز یک نوع نوشیدنی است که از برگ‌های گیاه چای به دست می‌آید. این چای در کشورهای آسیایی مانند چین، ژاپن و کره بسیار محبوب است و به عنوان یک نوشیدنی سنتی و مفید شناخته می‌شود. چای سبز با دارا بودن فلوئیدهای ضد اکسیدان و پلی فنل‌ها به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی خود، به سلامتی بدن کمک می‌کند و می‌تواند در پیشگیری از برخی بیماری‌ها نقش مهمی ایفا کند. علاوه بر این، مصرف چای سبز می‌تواند انرژی و آرامش روحی را به انسان بدهد و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

خواص چای سبز

چای سبز یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان است که به دلیل خواص بی‌شمارشی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این نوشیدنی با استفاده از برگ‌های تازه‌ی گیاه کامل شده و با روشی خاص تهیه می‌شود. چای سبز غنی از آنتی‌اکسیدان‌هاست که می‌تواند به افراد کمک کند تا با مشکلات قلبی، عوارض پیری و بیماری‌های مزمن مبارزه کنند. همچنین، مصرف منظم چای سبز می‌تواند سطح کلسترول خون را کاهش دهد، سیستم ایمنی را تقویت کند و به بهبود کارکرد مغز و سیستم عصبی کمک کند. البته مصرف معتدل چای سبز بسیار مهم است و باید با رعایت مقادیر مناسب صورت پذیرد.

 

شرکت سلامت محور پایتخت بزرگترین تولید کننده عصاره خشک چای سبز

عصاره خشک چای سبز

مقدار روزانه مصرف چای سبز

مقدار روزانه مصرف عصاره خشک چای سبز بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله سن، جنسیت، وضعیت فیزیولوژیکی و فعالیت بدنی فرد. اما به طور کلی، مصرف چای سبز به عنوان یک نوشیدنی سالم و مفید برای سلامتی معروف است. بر اساس تحقیقات علمی، مصرف 3 تا 4 فنجان چای سبز در روز به عنوان مقدار معقول و مناسب تلقی می‌شود. چای سبز دارای خواص ضد اکسیدانی قوی است که می‌تواند در بهبود سیستم ایمنی، کاهش التهابات، کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی و حفظ سلامتی دستگاه گوارش مؤثر باشد. همچنین، مصرف چای سبز می‌تواند به افزایش انرژی، بهبود تمرکز و حافظه، کاهش استرس و افزایش متابولیسم کمک کند. با این حال، همواره مهم است که به توصیه‌های پزشک خود در مورد مصرف چای سبز توجه کرده و مقدار مناسب را بر حسب نیازهای خود تعیین کنید.

مضرات مصرف بالای عصاره خشک چای سبز

مصرف بالای چای سبز می‌تواند برای برخی افراد ناخوشایند باشد. یکی از مضرات احتمالی استفاده زیاد از چای سبز، مسمومیت با کافئین است. چای سبز حاوی مقدار قابل توجهی کافئین است که ممکن است برای برخی افراد باعث اضطراب، بی قراری و خواب‌آلودگی شود. همچنین، برخی مطالعات نشان داده‌اند که مصرف زیاد چای سبز می‌تواند باعث اختلال در واکنش‌های آنتی‌اکسیدانی بدن شود و در برخی موارد باعث افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی گردد. بنابراین، توصیه می‌شود مصرف چای سبز را به حد متعادلی محدود کرده و در صورت نیاز به مشاوره پزشک خود مراجعه نمایید.

بزرگترین تولید کننده عصاره خشک چای سبز

ما در شرکت سلامت محور پایتخت مفتخریم با بهره گیری از توان متخصصان داخلی و پرسنل با تجربه و زیر نظر آزمایشگاه کنترل کیفیت پیشرفته و بر اساس تمامی استانداردهای موجود، اقدام به تولید و فرآوری انواع عصاره خشک و پودری از جمله عصاره خشک چای سبز در مقیاس بالا نموده ایم تا بتوانیم بخشی از نیاز روز افزون به این محصول را در سطح کشور و منطقه تامین نماییم.

جهت ثبت سفارش انواع عصاره گیاهی از جمله عصاره خشک چای سبز، می توانید با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل