مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

اسانس از کجا بخریم؟ شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان اولین و بزرگترین منبع تامین کننده ی مواد اولیه گیاهان دارویی کشور آماده ی همکاری با کلیه کارخانجات و کارگاه های صنایع مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی جهت تامین انواع اسانس های گیاهی بعنوان مواد اولیه ی مورد نیاز می باشد.

برای اینکه ببینیم اسانس باکیفیت چیه و باید اسانس از کجا بخریم؟ بهتره در ادامه ی این مطلب با ما همراه بشید.

قبل از هر چیز بهتره ببینیم اسانس چیه؟

برای شروع موضوع دونستن اینکه اسانس از کجا بخریم بهتره قبلش بدونیم اصلاً اسانس چیه؟ اسانس یه ماده خیلی فرّار هستش که با استفاده از یه فرایند فیزیکی از بعضی گیاهان یا میوه هایی که عطر یا طعم بسیار مطبوعی دارن و مورد توجه عموم مردم قرار میگیرن به شکلی استخراج میشه. اسانس ها معمولاً از نظر ظاهری حالت روغنی دارنو اسم اونا هم اغلب از نام گیاه یا میوه ای که ازون استحصال شدن گرفته میشه. مهمترین ویژگی های اسانس که باید بهش توجه کرد عطر و طعم اونهاست که بسته به کاربردشون میشه از انواع خوش عطر اونها در صنایع آرایشی و بهداشتی برای تولید انواع عطرها، کِرِم ها، شوینده بهداشتی ها و غیره استفاده میشه و از انواع خوش طعم اونها در صنایع غذایی و جاهایی مثل شیرینی پزی و قنادی ها بعنوان طعم دهنده و خوشمزه کننده استفاده کرد. یه جورایی این صنایع بدون استفاده از اسانس ها نمیتونن تنوع محصول بر اساس خوشایند مشتریانشون رو تولید کنن و وابستگی اونها به اسانس ها خیلی اهمیت داره در تولیداتشون.

اسانس از کجا بخریم؟

اسانس از کجا بخریم؟

خب حالا که تعریف اسانس رو و کاربردهاش رو در صنایع دونستیم بد نیست در ادامه ی مطلب اسانس از کجا بخریم، انواع اسانس رو هم بشناسیم.

انواع اسانس ها از نظر ساختاری

اسانس ها بطور کلی به دو دسته مهم تقسیم میشن که عبارتند از :

  • اسانس طبیعی ( که از میوه و یا گیاه خوش طعم و معطر استحصال میشن )
  • اسانس شیمیایی یا سنتزی ( که از طریق فرایندهای شیمیایی و بصورت مصنوعی تولید میشن )

انواع اسانس از نظر ظاهری

تا اینجای مقاله ی اسانس از کجا بخریم با ما همراه بودین پس تا انتها هم ما رو همراهی کنید.

از نظر ظاهری هم هر دو دسته ی بالا به دو گروه تقسیم میشن که شامل اسانس های مایع و اسانس های پودری ( اسانس خشک ) میشن.

هرکدوم از این دو دسته کاربردهای و مزایای خودشون رو دارن اما بهتره بدونیم که درحال حاضر با توجه به تنوع زیستی بالای گیاهان و میوه های معطر در کشورمون اغلب اسانس های طبیعی رو میتونیم به سادگی در کشور تولید کنیم و ازشون استفاده کنیم. اما بیشتر گونه های شیمیایی اون بصورت وارداتی هستن و تولید اونها در داخل کشور انجام نمیشه. حالا کم کم میرسیم به موضوع اصلی این مقاله یعنی این بخش که :

اسانس از کجا بخریم؟

اولین چیزی که در هر خرید بیشتر بهش توجه میکنیم قیمت معقول به همراه کیفیت مطلوب هستش که مهمترین فاکتور برای هر خرید موفقی به شمار میره. بگذریم از بعضی وارد کننده ها و تولید کننده ها که کیفیت رو فدای قیمت کمتر اجناسشون میکنن و در تولیداتشون یا واردات میرن سراغ بدترین کیفیت اما ارزونترین قیمت! اما اگه کمی با وجدان باشیم به این نتیجه میرسیم که در این مورد خرید اسانس با کیفیت رو اگه با قیمت متعارف تر داشته باشیم میتونه خیلی کمک کننده باشه در کیفیت تولیداتمون و مشتری هامون رو هم راضی نگه داره.

و حالا برسیم به موضوع اصلی مقاله که این سوال هستش که اسانس از کجا بخریم؟ خرید کردن از شرکت های معتبر که اغلب مثل ما در شرکت سلامت محور پایتخت اقدام به تولید از پایه کردن و مراحل کاشت و کنترل کیفیت تا رسیدن به محصول نهایی از گیاهان دارویی رو تحت نظارت مستقیم و در مزارع کنترل شده انجام میدن و بعد از برداشت محصول، اقدام به فرآوری اونها در کارخانجات خودشون میکنن و آزمایشات کنترل کیفیت رو با دقت روی فرآورده ی نهایی انجام میدن تا از رضایت مشتری هاشون کاملاً مطمئن باشن میتونه اولین و شاید مهمترین نکته ای باشه که باید در هر خرید بهش توجه بشه و هر تولید کننده ای لازمه که برای پاسخ به این پرسش که اسانس از کجا بخریم؟ قبل از همه این موضوع رو بهش بپردازه.

نکته بعدی خرید بدون واسطه هستش که خیلی راحت میتونه روی قیمت تمام شده ی محصول نهایی ما تاثیر مستقیم بگذاره و بعضاً مشکلاتی هم در بخش رقابتی بودن برامون بوجود بیاره. این چند نکته رو که میدونم همتون به خوبی باهاش آشنا هستین.

چرا باید از ما خرید کنید؟

لابد کنجکاو شدین که بدونین چرا باید شرکت سلامت محور پایتخت رو برای خرید انتخاب کنید؟

خب حق دارید. پس بیاید در ادامه ی این مطلب که اسانس از کجا بخریم شما رو با چندتا از ویژگی های مهم شرکتمون بیشتر آشنا کنیم.

  • کنترل کیفیت محصولات : برای اکثر محصولات مون بنا به درخواست مشتریان عمده، برگه ی تاییدیه ی آزمایشگاهی کنترل کیفیت صادر میکنیم تا از بابت خلوص محصولات خیالتون رو راحت کنیم.
  • قیمت مناسب : به دلیل در اختیار داشتن کامل خط تولید محصول از مزارع و کاشت تا فرآوری و محصول نهایی، طبیعیه که دست ما در قیمت گذاری مناسب بازتر هستش.
  • تولید محصول سفارشی : ما آمادگی داریم محصول نهایی رو بسته به نیاز شما مشتریان عزیزمون، بسته به ظرفیت های خالی خطوط تولیدمون بصورت سفارشی آماده و ارسال کنیم.
  • تنوع بالای محصولات : ما در شرکت سلامت محور پایتخت طیف وسیعی از انواع محصولات گیاهان دارویی را تولید و عرضه نموده ایم.
  • مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده : ما خوشحالیم که ضمن پرهیز از هرگونه شعار، در عمل به این مهم اهمیت بالایی می دهیم و در راستای بهبود عملکردمان از هیچ تلاشی رویگردان نیستیم.
  • و چندین مزیت فوق العاده ی دیگه : که اگه تمایل داشتین میتونین با مشاورین فروش ما در ارتباط باشین تا بهتون بهترین پیشنهادات ممکن رو ارائه کنن.

خوشحالیم که تا اینجای مطلب با موضوع : اسانس از کجا بخریم؟ همراه ما بودین و از سایت ما دیدن کردین. امیدواریم بتونیم همکاری خوب و پایداری رو شروع کنیم و برای همیشه در خدمت شما در جهت تامین مواد اولیه ی مورد نیاز تولیداتتون باشیم.

جهت ثبت سفارش و خرید محصولات ما میتوانید از طریق راه های موجود در صفحه ی تماس با ما در ارتباط باشید.

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل