مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

هر آنچه درباره ی گیاه نوش ها باید بدانیم را می توانید در ادامه این مطلب از مجله سلامتی شرکت سلامت محور پایتخت مطالعه فرمایید.

توضیحات گیاهنوش های طبیعی سلامت

 این فرآورده محصول صد درصد طبیعی و خالص تولید شده از برگ و اندام های گیاهان دارویی می باشد. در فرمول تمام گیاهنوش ها از عصاره استویا جهت افزایش اثرگذاری درمانی و خوش طعم شدن محصولات استفاده شده است و مهمترین مزیت عمومی انحصاری این محصولات به دلیل استفاده از عصاره استویا در فرمولاسیون این محصول، تقویت کردن دستگاه گوارش و موثر بودن در هضم آسان تر می باشد. در این فرآورده سعی شده تا با ترکیب ۱۰۰ درصد گیاهی محصولی تهیه شود که از نظر طعم، دارای طعمی دلچسب (شیرین شده با عصاره استویا) و از نظر خواص خواص دارای کلیه خواص موجود در گیاهان دارویی باشد. شعار ما در فرمول سازی و تولید این محصول ”خوشمزه سالم شو…” بوده است و سعی گردیده طعم نامناسب عصاره ها و عرقیات گیاهی تا حد ممکن برطرف گردد تا مورد استقبال مصرف کننده قرار گیرد.

عصاره استویا (محصول استفاده شده در گیاهنوش ها)

برخی از خواص مهم عصاره استویا که در گیاهنوش های طبیعی سلامت محور استفاده شده است :

گوارش و هضم غذا (مهمترین خاصیت)

برگ های این گیاه یک نوع رزین آروماتیک‌ تولید می کند که مقوی دستگاه گوارش انسان است. این گیاه دارای ۱۲/۰ تا ۱۶/۰ درصد روغن های ضروری است. سالهاست که مردم بومی آمریکای لاتین از استویا به عنوان هضم کننده و تقویت معده و روده و از بین بردن مزه تلخ گیاهان دارویی استفاده می کنند. در لوله گوارش، ریبادیوزیدها به استویوزیدها متابولیزه میشوند. گلوکز آزاد شده در فرآیند به مصرف باکتری های راست روده می رسد و به جریان خون وارد نمی شود. استویا بیشتر از این دستخوش هضم نمیشود و از دستگاه گوارش خارج می گردد. استویا نقش مهمی در کاهش آسیب‌های کبدی_کلیوی شخص دیابتی دارند.

محافظت از پوست

مردم آمریکای لاتین به عنوان رفع چین و چروک و خطوط پوست، درمان بیماری‌ها و جراحات، اگزما و آماس پوستی استفاده می کنند.

آلزایمر

محققان دریافتند که بخش قابل توجهی از کمبود حافظه و آسیب اکسیداتیو مغز در اثر اسکوپولامین، توسط درمان با استویا دوباره به دست آمد. آنان اظهار نمودند یک جایگزین مناسب برای درمان آلزایمر برای مدت هاست در مقابل چشمان ما بوده که از آن اطلاعی نداشتیم.

ناراحتی های روحی

استویا با متعادل کردن ترشح سروتونین در مغز باعث ایجاد احساس آرامش در فرد می‌شود

کلسترول

 محققان دریافتند که مقدار HDL  را افزایش و کلسترول و لیپید ها را کاهش و فاقد هرگونه تاثیرات مضر بر روی پارامترهای خونی می باشد.

فشار خون

 سبب گشاد شدن عروق خونی افزایش دفع سدیم و افزایش ادرار و در دوزهای بالا به کاهش فشار خون کمک می‌کند.

تصلب شریان

 دانشمندان دریافتند که استویا با دفاع آنتی اکسیدانی و افزایش فعالیت انسولین بیماری تصلب شرایین را مهار می‌کند.

قند خون

 در سال ۲۰۰۴ مطالعات نشان داد که میزان قند خون با استویا تنظیم و درمان می‌شود و اگر میزان قند خون نرمال باشد، استویا در کاهش آن بی تاثیر است. استویا اثرات و عوارض داروهای درمان دیابت را نداشته و باعث احیای مجدد سلول های ß پانکراس میشود.

بیماری های دهان و دندان

استویا از پوسیدگی دندان، عاج و مینای دندان جلوگیری می‌کند به همین دلیل در خمیر دندان ها و دهانشویه ها استفاده می‌شود.

کنترل میکرو ارگانیزم ها

استویا از رشد برخی باکتری ها و میکرو ارگانیزم های آلوده گر جلوگیری می‌کند.

اکنون در کمال مسرت به اطلاع می رساند این شرکت بعد از ۱۵ سال تحقیق و پژوهش (از سال ۱۳۸۶) در زمینه شیرین کننده مخصوصاً شیرین کننده‌های طبیعی موفق به تولید مایع گیاهی عصاره استویا شده است؛ که علاوه بر جانشینی شکر سلامتی و پاکسازی بدن را نیز به همراه دارد.

عصاره گیاهی استویا شیرینی مواد غذایی را کاملاً تامین می نماید و به دلیل نداشتن کالری جذب خون نشدن اندکس گلیسمی را افزایش نمیدهد.

موارد احتیاط و نکات مهم در مصرف گیاهنوش ها

از مصرف این فرآورده برای زنان باردار و شیرده، بیماران مزمن و همچنین کودکان زیر ۴ سال بدون مشورت با متخصص طب سنتی خودداری فرمایید و در صورت بروز هرگونه عوارض فوراً مصرف محصول را قطع نموده و به متخصص مربوطه مراجعه نمایید.

مجاورت این عصاره با هوا از کیفیت آن می کاهد، لذا توصیه می شود پس از مصرف درب ظرف را بسته و در جای خشک و دور از تابش مستقیم آفتاب و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری شود. توصیه می‌شود گیاهنوش های سلامت را خنک بنوشید.

استفاده از این محصول در طول مدت شبانه روز به عنوان جایگزین نوشیدنی بدون گاز و گازدار جهت رفع تشنگی بلامانع است.

مطابق فرمولاسیون تهیه شده توسط کارشناسان شرکت سلامت محور پایتخت میزان ماده موثره این محصولات مشابه عصاره های گیاهی و  بالاتر از عرقیات موجود در بازار می باشد.

 

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل