مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان بزرگترین داروخانه گیاهی سلامت محور و تولید و عرضه کننده ی انواع فرآورده های گیاهان دارویی اعم از عصاره ها، اسانس ها، روغن ها و عرقیات گیاهی طبیعی و خالص در کشور

سلامتی اصل بسیار مهمی در زندگی همه ی ما به حساب می آید و همگی خوب می دانیم که یکی از راههای مهم برای دستیابی به آن، مصرف مواد غذایی طبیعی و تهیه شده از مواد اولیه ی مرغوب و خالص، و استفاده ی هرچه کمتر از داروهای شیمیایی با عوارض ناخواسته ی بسیار زیاد می باشد.

داروخانه گیاهی سلامت محور یعنی چه؟

داروخانه گیاهی سلامت محور یک مکان است که به تامین و ارائه محصولات گیاهی برای حفظ و بهبود سلامت افراد می‌پردازد. این داروخانه با استفاده از تجربه های قدیمی و دانش علمی مدرن، گیاهان دارویی را برای تسکین علایم بیماری‌ها، افزایش ایمنی بدن و تقویت سیستم ایمنی به کار می‌برد. محصولات این داروخانه شامل عرقیجات،روغن ها، پکیخ های درمانی گیاهی و گیاهنوش ها است که به طور طبیعی و بدون عوارض جانبی می‌توانند به بهبودی و تقویت سلامت کمک کنند. داروخانه گیاهی سلامت محور به دلیل استفاده از منابع طبیعی و درمان‌های سنتی، محلی و ایمن، به عنوان یک گزینه محبوب برای افرادی که به دنبال روش‌های طبیعی و جایگزین هستند، شناخته شده است.

معتبرترین داروخانه گیاهی سلامت محور کجاست؟

صنایع فرآوری گیاهی مبتنی بر کشت و صنعت گیاهان دارویی کشور که از چند سال گذشته بعنوان نقطه ی هدف برخی از شرکت ها جهت بهبود کیفیت محصولات و به منظور تولید بیشتر و بهینه تر هدف گذاری و اجرا گردیده است گامی بزرگ در این صنعت کهن اما نوپای کشور بوجود آورده است.
شرکت سلامت محور پایتخت نیز بعنوان یکی از پیشگامان این عرصه، سالهاست تلاش کرده تا بتواند با در اختیار گرفتن مزارع بزرگ کشت انواع گیاهان دارویی بومی کشور، و نیز با بهره گیری از توان متخصصان مجرب، این مسیر را شتاب بخشد و با در نظر گرفتن کنترل کیفیت گیاهان دارویی کشت شده در این مزارع، خود را بعنوان اولین و بزرگترین مجموعه ی کشت و صنعت گیاهان دارویی و برترین عرضه کننده مواد اولیه داروخانه گیاهی سلامت محور در کشور تثبیت نماید.

لزوم توجه بیشتر به محصولات دارویی سلامت محور

داروخانه گیاهی سلامت محور

داروخانه گیاهی سلامت محور

با توجه به تاریخچه ی طولانی طب سنتی در کشور که اساس آن بر پایه ی شناخت خواص بی نظیر انواع گیاهان دارویی در درمان بیماری ها بنا نهاده شده است در کشور عزیزمان، و نیز عوارض بسیار کم مصرف این قبیل فرآورده های گیاهان دارویی برای درمان انواع بیماری های شناخته شده، می طلبد که مردم توجه بیشتری به مصرف این قبیل فرآورده های گیاهان دارویی نموده و به مبحث خرید محصولات گیاهی از داروخانه گیاهی سلامت محور روی آورند.
این قبیل فرآورده های گیاهان دارویی سلامت محور می توانند به نسبت داروهای شیمیایی موجود در بازار عوارض ناخواسته ی کمتری را ایجاد نمایند و به سلامتی جامعه کمک بسزایی نمایند.
از این رو ما بر آن هستیم که در راستای اهداف شرکت، در تولید مواد اولیه ی کاملاً طبیعی و خالص، و عرضه ی آن بصورت عمده جهت استفاده در صنایع مورد نیاز، گامی در راستای ارتقای سطح سلامت مردم عزیزمان برداریم. و بالاترین سطح سلامتی را به شما هدیه کنیم.

لذا شرکت سلامت محور پایتخت آماده ی هرگونه همکاری با تولید کنندگان محترم کارخانجات و کارگاه های صنایع غذایی و دارویی کشور و نیز صنایع آرایشی و بهداشتی در تامین انواع مواد اولیه ی گیاهی اعم از عصاره ها و اسانس های مایع و پودری، روغن های گیاهی، و عرقیات خالص و طبیعی با شرایط ویژه می باشد.

لذا جهت ثبت سفارش می توانید با شماره های مندرج در سایت با همکاران بخش فروش شرکت در دفتر مرکزی فروش ما در ارتباط باشید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
تصویر سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل