مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

تولید کننده انواع روغن گیاهی

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کننده انواع روغن گیاهی در قلب خاورمیانه با استفاده از تکنولوژی های روز تولید عمده روغن گیاهی از گیاهان دارویی مزارع سرسبز کشور، از سالها پیش تا کنون بعنوان تولید کننده انواع روغن گیاهی در کشور شناخته می شود. این شرکت با فروش عمده روغن گیاهی به کارخانجات متنوع صنایع غذایی و دارویی، آرایشی و بهداشتی و فروشندگان داروهای گیاهی عطاری ها و داروخانه های معتبر سطح کشور، توانسته است گامی موثر در این راستا بردارد.

تولید کننده انواع روغن گیاهی، شرکت‌ها و واحدهایی هستند که به تولید روغن‌ هایی مانند روغن زیتون، روغن سویا، روغن کنجد و سایر روغن‌ های گیاهی می‌ پردازند. این روغن‌ ها از محصولات گیاهی با استفاده از روش‌ های مختلفی مانند فشار مکانیکی و استخراج حلال تولید می‌ شوند. تولید کنندگان روغن های گیاهی به منظور تأمین نیازهای مختلف صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنایع دیگر فعالیت می‌ کنند. این کسب و کارها بر اساس فرآیندهای صنعتی و استانداردهای بهداشتی و کیفیتی مورد نظارت قرار می‌ گیرند تا محصولاتی با کیفیت بالا و ایمن برای مصرف کنندگان تولید کنند.

شما می توانید انواع روغن های گیاهی را از ما تهیه کنید. روغن های گیاهی با داشتن ترکیبات طبیعی، بهترین انتخاب برای افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی هستند. ما روغن های گیاهی را با دوام و اطمینان تهیه و تولید می کنیم

تولید کننده انواع روغن گیاهی

روغن گیاهی چیست؟

روغن گیاهی یا روغن نباتی یا روغن سبزیجات، تری‌ گلیسرید استخراج‌ شده از گیاهان است. اصطلاح «روغن گیاهی» را می‌ توان تنها برای روغن‌ های گیاهی که در دمای اتاق مایع هستند تعریف کرد، یا به‌ طور کلی بدون توجه به حالت ماده در دمای داده شده تعریف کرد. به همین دلیل، روغن‌های گیاهی که در دمای اتاق جامد هستند گاهی چربی‌ های گیاهی نامیده می‌ شوند. در مقابل این تری گلیسیرید، موم گیاهی فاقد گلیسیرین در ساختار آن‌ ها است. اگر چه از بسیاری از بخش‌های گیاه ممکن است روغن برداشت شود، در عمل تجاری، روغن بیشتر از دانه استخراج می‌ شود. ( منبع : ویکی پدیا )

شیوه های مختلف روغن کشی

روغن کشی یک فرایند است که برای استخراج روغن از موادی مانند بذرها، میوه ها، گیاهان یا حیوانات استفاده می شود. در شیوه های مختلف روغن کشی، از تکنیک ها و دستگاه های متفاوتی استفاده می شود. در روغن کشی سرد، مواد اولیه به روشی که حرارت تولید نکند، استخراج می شوند. این روش باعث حفظ ویژگی های طبیعی و مغذی مواد اولیه می شود. در روغن کشی گرم، حرارت برای جداسازی روغن از مواد اولیه استفاده می شود. این روش به طور کلی سریعتر است اما ممکن است برخی از ویژگی های مفید مواد اولیه را تغییر دهد. هر یک از این شیوه ها مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نوع ماده اولیه و مقصد استفاده، انتخاب می شوند.

تولید عمده روغن گیاهی

این شرکت با راه اندازی کارخانه و خط تولید عمده روغن گیاهی اقدام به تولید انواع روغن های گیاهی خالص و طبیعی نموده و با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و راه اندازی بخش آزمایشگاه اختصاص کنترل کیفیت در تلاش است محصولاتی با کیفیت را تولید و با فروش عمده روغن گیاهی بتواند نیاز مواد اولیه کارخانجات و صنایع مرتبط را بصورت کامل مرتفع سازد.

فروش عمده روغن گیاهی

شرکت سلامت محور پایتخت در جهت تامین و فروش عمده روغن گیاهی به واحدهای تولیدی سطح کشور، و آرامش خاطر مدیران آنها، اقدام به صدور تاییدیه و گواهی کنترل کیفیت آزمایشگاهی بنا به درخواست ایشان نموده است. و نیز برای دستیابی به پیشرفت های روز افزون در حوزه فروش عمده روغن گیاهی در سراسر کشور اقدام به جذب نمایندگان فعال نموده است.

 

جهت سفارش خرید عمده ی انواع روغن گیاهی می توانید با ما تماس بگیرید.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
تصویر سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل