مرکز تخصصی و جامع تولید و تامین فرآورده های گیاهان دارویی

لوگوی شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری در کشور و تامین کننده بخش عمده ای از مواد اولیه صنایع غذایی و دارویی و همچنین آرایشی و بهداشتی در زمینه انواع عصاره خشک گیاهان دارویی به شمار می رود.

قبل از اینکه به موضوع این مقاله بپردازیم باید به این موضوع بپردازیم که اصولاً عصاره ی پودری و خشک چیستند و چه کاربردها و مزایایی دارند؟

برای درک بهتر از این موضوع بد نیست قبل از هر کاری مقاله عصاره خشک چیست؟ ما را هم مطالعه فرمایید.

مهمترین مزایای استفاده از عصاره خشک گیاهان دارویی کدامند؟

استفاده از عصاره خشک گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌ها و حفظ سلامتی بسیار مفید است. مهمترین مزایای استفاده از این عصاره شامل قابلیت طولانی مدت بودن زمان نگهداری و استفاده، افزایش قدرت واکنش بدن در مقابل عوامل مختلف، کاهش احتمال ایجاد عوارض جانبی ناخواسته، حفظ ویژگی‌های شیمیایی و پزشکی گیاه، افزایش جذب مواد مفید و کاهش هدررفت آن‌ها، سهولت در استفاده و نگهداری، و همچنین امکان استفاده در دستگاه‌های پزشکی و داروسازی است. این مزایا باعث شده است که استفاده از عصاره خشک گیاهان دارویی در صنعت داروسازی و بهبود سلامتی روز به روز افزایش یابد. ما تلاش داریم تا بعنوان بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری در کشور محصولاتی با کیفیت و خلوص بالا را برای بالابردن سطح سلامت اجتماعی افراد فراهم آوریم.

بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری

بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری

روش های تولید عصاره خشک پودری گیاهان دارویی

در ادامه ی مطلب بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری می رسیم به این بخش که روش های تولید عصاره خشک پودری گیاهان دارویی متنوع و متناسب با نوع گیاه و مدت زمان مورد نیاز برای حفظ ویژگی های دارویی آنها استفاده می شود. یکی از روش های رایج، استخراج با استفاده از محلول هیدروالکلی است که به روش اسانس گیری انجام می شود. در این روش، گیاهان دارویی در محلول الکل غوطه ور می شوند و سپس محلول الکلی تقطیر می شود تا الکل تبخیر شود و عصاره خشک پودری باقی بماند. روش های دیگر شامل خشک کردن گیاهان در هوای آزاد، خشک کردن با استفاده از خشک کن ها، استخراج با استفاده از محلول آبی یا روغنی و تجفیف با استفاده از تجهیزات خاص نیز می شود. این روش ها به عنوان روش های استاندارد در صنعت داروسازی و تولید مکمل های غذایی استفاده می شوند تا از خواص دارویی گیاهان دارویی حفظ شده و در دسترس مردم قرار گیرند.

در ادامه ی مطلب بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری با ما همراه باشید تا با کاربردهای این محصولات در صنایع مختلف بیشتر آشنا شویم.

عصاره های خشک پودری در کدام صنایع کاربرد بیشتری دارد؟

عصاره های خشک پودری در صنایع مختلف کاربردهای گسترده ای دارند. در صنایع غذایی، این عصاره ها معمولاً به عنوان مکمل طعم و عطر در تولید مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین، در صنایع نوشیدنی، عصاره های خشک پودری به عنوان مکمل طعم و رنگ در تولید نوشیدنی های مختلف استفاده می شوند. در صنایع آرایشی و بهداشتی نیز، این عصاره ها به عنوان مواد فعال در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده می شوند. به طور کلی، عصاره های خشک پودری در هر صنعتی که نیاز به طعم، عطر، رنگ یا خواص موثر دیگری داشته باشد، کاربرد بیشتری دارند.

شرکت سلامت محور پایتخت بعنوان بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری در کشور، آماده ی همکاری با کلیه ی کسب و کارهای نوپا در این حوزه در قالب ظرفیت خالی تولید عصاره گیاهی خشک و مایع از انواع متنوع گیاهان دارویی با درصد خلوص بالا و کیفیت مطلوب و همچنین بالاترین میزان ماده ی موثره گیاهان دارویی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری کشور کجاست؟

تهیه عصاره های طبیعی و خالص گیاهان دارویی که بتواند بیشترین ماده موثره گیاه را در دارا باشد و تاثیر و عملکرد آن بالا باشد همواره از مهمترین دغدغه های مدیران صنایع غذایی و دارویی کشور بوده است. ازین رو در این مطلب با عنوان بزرگترین تولید کننده عصاره خشک پودری، ما در شرکت سلامت محور پایتخت بر آن شدیم که با استفاده از شیوه های نوین و بهره گیری از نیروهای متخصص و تجهیزات بروز دنیا، مراحل کشت تا تولید انواع فراورده های گیاهان دارویی از جمله انواع عصاره خشک پودری و مایع و اسانس های معطر پودری و مایع ، روغن های گیاهی و نیز گیاهنوش ها را با درصد خلوص بالا و بیشترین میزان ماده موثره موجود در آنها فراهم آوریم.

مشاوره در خصوص ظرفیت خالی تولید محصولات

گفتگوی آنلاین با کارشناسان :

جهت دریافت مشاوره بصورت آنلاین در ساعات اداری می توانید از بخش گفتگوی آنلاین سایت که در پایین صفحه و سمت راست آیکون آن را مشاهده می فرمایید اقدام نمایید. و در صورت آفلاین بودن و خارج از ساعات کاری شرکت، کارشناسان ما در کوتاهترین زمان از اولین روز کاری با شما تماس خواهند گرفت.

مشاوره با مدیر فروش :

مهندس زرقانی :

دیدگاهتان را بنویسید

نویسنده مطلب :
تصویر سلامت محور پایتخت

سلامت محور پایتخت

اولین و بزرگترین پالایشگاه فرآوری انواع گیاهان دارویی سلامت محور در کشور، بانک و مرکز فروش و تجارت انواع عصاره، اسانس و روغن های خالص و طبیعی، صادرات و واردات عمده انواع مواد اولیه گیاهی مورد نیازکارخانجات و صنایع داروسازی، غذایی و آرایشی بهداشتی، همچنین داروخانه ها و عطاری ها
شاید مطالعه این مقالات هم برایتان جذاب باشد ...
منوی دسته های خود را در هدرساز -> موبایل -> منوی اصلی موبایل -> نمایش/مخفی -> انتخاب منو، تنظیم کنید.
اولین منوی خود را اینجا ایجاد کنید
سبد خرید
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.

شرکت سلامت محور پایتخت

دسته بندی محصولات

فقط تا 15 دی ماه فرصت دارید

خرید معجون ( ریچل ها ) با قیمت قبل